środa, 23 kwietnia 2014

Hej!

Chcę was przeprosić że się nie udzielam ale wiecie święta i wgle. chciałam spędzić trochę czasu z rodziną :D

Może dam 10 faktów o mnie :)

1. Mam starszego brata
2. Mam 14 lat :/
3. Kocham rocka, rap, metal
4. Mam niebieskie oczy
5. Gram na gitarze (a raczej się uczę jak narazie umiem zagrać tylko kilka nagrań zespołu Billy Talent)
6. Uwielbiam horrory
7. Moje ulubione seriale to: The Walking Dead, Breaking Bad, Gra o Tron
8. Moja ulubiona książka to "Wampiry z Morganville"
9. Moje przyjaciółki to Sara i Sandra
10. Poza Vampette jestem jeszcze:
- Directioner (One Direcion)
- Soldiers (Linkin Park)
- Mayniacs (Conor Maynard)
-Selenator (Selena Gomez)
- Lovatic (Demi Lovato)
- Belieber (Justin Bieber)
- Arianator (Ariana Grande)
- 5SOSFAM (5 Seconds Of Sommer)
- Sheerantor (Ed Sheeran)
- BeyHive (Beyoncé)
- Mahomie (Austin Mahone)
- Stan (Eminem)
- Hooligan (Bruno Mars)
- Gouldinger (Ellie Goulding)
- Roomie (Room94)
- KatyCats (Katy Perry)
- Swifties (Taylor Swift)
- Mixer (Little Mix)
- RihannaNavy (Rihanna)
- Kwiatanator (Dawid Kwiatkowski)
- Saszanator (Saszan)
poza tym słucham jeszcze zespołów takich jak:
- Billy Talent
- Drowning Pool
- In Flames
- Green Day
- HIM
- Queen
- Iron Maiden
- Depeche Mode
- Accept
i jeszcze więcej tylko mi się już nie chce pisać xD


A tu takie śliczne zdjęcie The Vamps <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz